Szkolenia jakie chciałabym Państwu zaproponować dotyczą szeroko pojętego samorozwoju. Specjalistyczna wiedza stała się w dzisiejszej sytuacji rynkowej czymś oczywistym .
To czego brakuje pracownikom i kierownictwu to wrażliwości społecznej. Tylko wrażliwość społeczna może zagwarantować budowanie zdrowych relacji z klientem. Relacji opartych na zaufaniu a zaufanie jest niezbędnym warunkiem więzi z klientem. W firmie większa wrażliwość na drugiego człowieka prowadzi do skuteczniejszego utożsamiania się pracowników z ich zadaniami. Dzięki temu pracownicy lepiej wykorzystują swoje zasoby oraz minimalizowane są nieporozumienia i straty wynikające z kiepskiej komunikacji. Poczucie wspólnoty i atmosfera w pracy ulegają poprawie co przekłada się na lepsze warunki i atrakcyjność pracy.
Wrażliwość społeczna nie może być czymś odgórnie narzuconym, należy ją wypracować w procesie poznawania samego siebie i rozumienia oraz otwartości na drugiego człowieka.
Moje szkolenia są projektem autorskim, oparte są na wiedzy i doświadczeniu jakie zdobywałam przez ostatnie lata. Dedykowane są właścicielom firm, kadrze zarządzającej i pracownikom.
Proponuję Państwu następujące tematy szkoleń:
tel +48664302001